1.1.08

Nyårs rapport

Ja ha då var det nytt år igen då!!
hoppas att alla har haft en bra nyårsafton med mycket vänner dricka och raketer. det hade i alla fall jag. Men idag är värkligenheten ikapp igen, och snart är det jobb och vardags som nalkas. julefriden och nyårsfirandet kommer åter nästa år.
Undrar jag vad som kommer vänta detta år, hoppas på att det kommer att bli mycket roligt. fyller 23 på fredag så det är väl det allra roligaste som året börjar med. då kommer mamma och pappa och sambonssläkt. Det jobbiga som kommer att hända är väl att jag kommer och gå och vänta på min lingonvecka som fortfarande inte har kommit! snart en vecka hum, vad kan det bero på?
Hoppas på att få gå på julrean snart med, men ska åka förhoppningsvis åka in i morgon. och är jag riktigt snäll så kanske min älskling också följer med, tänkte även höra med jenny och henke om de ville följa med. kan vara roligt att bara gå och flanera på stan och prata lite strunt.
Detta var lite nyårs raport från mig
bye BYe

Inga kommentarer: