9.1.08

första besöket hos barnmorskan

Då har man ägnat morgonen åt att sitta och prata med barnmorskan då!! fick svar på mycket och blodtrycket och blodvärdet var bra. men det finns saker som skrämmer mig, nämligen blodproverna tänk om de vissar något. Barnmorskan försökte lugna mig när jag sa det men är ändå orolig.
Annars var besöket riktigt bra och jag fick reda på mycket, vi diskuterade saker som råttorna här hemma som jag funderade på om jag skulle göra mig av med men hon visste inte riktigt. vi pratade om mat och vad man får och vad man inte bör äta. Fick en jättebra brochyr där det stod massa bra saker. Fick lite andra papper med som en bok om graviditet och alkohol och gravidiet m.m.
Nästa besök blir hos läkaren, det kommer att bli intressant tror jag, tydligen så gör han en gynundersökning och kollar hur det ser ut, sedan var det tydligen fråge stund där med. Men skulle vilja ha svar på de där blodproven nu så att jag kan slappna av lite suck. men glömmer väl det till i morgon så är det lungt sedan.
Allt för idag tror jag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer gå bra:) I know it.