18.12.07

den hämskaste dagen i mitt liv

Denna dagen har varit den hämskaste dagen i mitt liv, mitt livs stora kärlek har legat under operationskvinen idag (dock inte något allvarligt), och nu sitter jag här hemma och väntar med oro och ångest på att de ska ringa och säga att vi får komma och hämta honom.







Oron har varit riktigt plågsam och tankar som att han inte ska komma till baka eller vakna upp från narkosen har snurrat sedan svärfar var här och hämtade honom i morse.







Men dagen har inte varit så illa trotts allt, till Bon Jovis a bed with roses, har jag kommit fram till efter sommarens lättare blåsväder att jag har hittat min livs kärlek och att jag älskar honom mer en något annat här på jorden. Och att jag skulle kunna göra (nästan) allt för honom.







Saknar din min älskling du är bäst i världen!!

Inga kommentarer: